لینک سازی داخلی و خارجی سایت ، 10 نکته که نمی دانید!

بهترین روش برای پیوند سازی خارجی این است که از ایده های استفاده کنیم که ردپایی از خود بجای نگذاریم و گوگل نتواند استراتژی های ما را در لینک گذاری تشخیص بدهد . پیوند سازی خارجی به همان اندازه که مفید و تاثیر گذار است میتواند مضر باشد و به سایت ما آسیب برساند. به لینک سازی تصویری برای معرفی عکس و موضوع عکس ها به گوگل استفاده می شود و اگر از تگ Alt برای عکس ها استفاده کنید برای سئو سایت شما مفید است. تگ Alt کمک می کند که اگر کاربر شما به هر دلیلی نتوانست عکس را مشاهده کند با استفاده از متنی که در این عکس به عنوان موضوع قرار داده اید متوجه شود که موضوع عکس چیست.

بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید. دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند. رپورتاژ آگهی به معنای انتشار آگهی در وب‌سایت‌های مختلف با هدف افزایش دسترسی و معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبان است. این روش از ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی است که معمولا با پرداخت هزینه انجام می‌شود. با انتشار آگهی در سایت‌های معتبر و پربازدید، افراد بیشتری با محصول یا خدمات شما آشنا می‌شوند. ده‌ها ابزار برای کمک به شما در یافتن و رفع پیوندهای خراب وجود داره اما Google Analytics هنوز هم برتره.

در قسمت کامنت ها، در پست های مهمان و یا اگر نویسنده موفقی در ویکی پدیا باشید می توانید لینک های خود را در آنجا قرار دهید تا ترافیک بیشتری از کاربران را به سمت صفحه خود هدایت کنید. با خریداری ریپورتاژ از سایت های معتبر یک صفحه در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از آن برای لینک گذاری خارجی خود استفاده کنید. هر چقدر سایتی که شما برای لینک گذاری خارجی از آن استفاده می کنید معتبر تر باشد مطمئنا لینک شما با ارزش تر میشود و تاثیر بیشتری را برای شما خواهد داشت. یکی دیگه از موارد اینکه گوگل لینک های ما را غیر طبیعی تشخیص می دهد این است که از سایت ها و وبلاگ های مختلف با انکرتکست هدف فقط و فقط به سایت خودمون لینک داده باشیم .

روش‌های مختلفی وجود داره که میتونین یک لینک خارجی به وردپرس اضافه کنین. میتونین ویجت‌های متنی، منوهای ناوبری جدید یا دکمه‌هایی برای این هدف ایجاد کنین یا حتی موارد دیگه. با این حال، به منظور سادگی کار، شما فقط باید بدونین که چه جوری پیوندها رو به پست‌ها و صفحات خود اضافه کنین.

حتی این ابزارها به شما نشون میدن چند درصد از لینک های شما خارجی هستن و آیا متن لنگر یا انکر تکست شما مفید بوده یا نه. با توجه به این مثال در ادامه مقاله به مفهوم و آشنایی لینک سازی برای سایت می پردازیم. شما کاربران گرامی می توانید در صورت داشتن هرگونه  سوال در رابطه با  بک لینک خارجی و داخلی با کارشناسان ما در تماس باشید. موضوع دیگری که در این میان اهمیت پیدا می‌کند، تولید بک لینک‌های سمی به سمت سایت شما است. مراقبت از بک لینک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که پس از ساختن بک لینک لازم است تا به آن توجه ویژه‌ای را داشته باشید.

لینک های خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ صفحات با بک لینک بیشتر رتبه الکسای بهتری دارند، زودتر ایندکس می شوند و هرچه بک لینک ها بیشتر باشد ترافیک سایت نیز افزایش می یابد. در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، باید بگوییم با اینترنتی شدن بسیاری از مشاغل و هوشمند شدن موبایل ها، کمتر کسی دیده می شود که دیگر گوشی هوشمند و یا کامپیوتر نداشته باشد. پیشرفته شدن لوازم الکترونیکی باعث شده در تمام حوزه های کاری سایت های بسیاری با زبان های مختلف به وجود بیاید و روز به روز به تعداد وبلاگ ها اضافه شود.

پست میهمان به این معنا است که یک سایت به عنوان میزبان یک متن و یا محتوا را در سایت خود قرار میدهد تا بین سایت خود و سایت دیگر ارتباط برقرار کند. این نکته را در نظر داشته باشید که در انجمن ها باید فعالیت مداوم داشته باشید و در انجمن هایی عضو شوید که ارزش لینک گذاری شما را داشته باشند و ترافیک خوبی را بتوانید بدست بیاورید. در نهایت در سال 2012 گوگل از الگوریتم پنگوئن رونمایی کرد که وظیفه این الگوریتم شناسایی لینک های اسپم و غیر طبیعی است و به صورت کاملا جدی با سایت های متخلف برخورد میکند. پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

برای مثال ویرگول سایتی است که به‌صورت تخصصی در این زمینه کار می‌کند. این مقدار به موتورهای جستجو می‌فهماند که لینک توسط کاربران ایجاد شده است. گوگل به هر حال متوجه فروم بودن صفحه می‌شود و این ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند.

لینک‌ها باید مربوط به مطالب موجود در وب‌سایت مقصد باشد و ارزش بیشتری را به کاربر ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت هدف در مورد پخت و پز است، لینکی از یک وبلاگ مرتبط با غذا یا وب‌سایت دستور پخت غذا بسیار باارزش‌تر از لینکی از یک وب‌سایت خبری است. نوع خاصی از ساخت لینک می باشد که از فروم ها یا همان تالارهای گفتگو به عنوان پلتفرم اصلی استفاده می کند.

سفارش بک لینک یا اکسترنال لینک، به ساخت لینک در خارج از وب سایت گفته می شود که تاثیر بسزایی در سئو خارجی سایت دارد. لینک سازی خارجی را با چندین روش می توان انجام داد مثل خرید بک لینک، لینک سازی در فروم ها، لینک سازی کلاه سفید و کلاه خاکستری. رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش هایی بسیار خوب است که شما می توانید از آن برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است. در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید قبل از اینکه شروع به لینک سازی کنید، آنالیز رقبا حتما لازم است.

مفهوم اصلی لینک سازی نوع خارجی، بیشتر به فرایند لینک‌هایی مربوط می‌شود که از وب‌سایت‌های دیگر به سمت سایت شما ارسال می‌شوند و اکثر کارشناسان سئو لینک خارجی لینک این باند را جزو سبک لینک داخلی می‌دانند. فرض کنید شما مشغول نوشتن یک مقاله در وبلاگ سایت‌تان هستید و یک لینک خارجی به سایت‌ منبعی که به کمک آن محتوای مقاله را نوشته‌اید، ایجاد می‌کنید. این موضوع برای احترام به قانون کپی رایت و همین‌طور، جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، کمک خواهد کرد.

راستی شما چه تجربیات موفقی در مسیر استراتژی لینک سازی خارجی وب‌سایت داشته‌‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات‌تان را با ما و دیگر همراهان تسمینو به اشتراک بگذارید. با این کار در مدت زمان کوتاه خود کاربران با اشتراک مطالب شما در وب‌سایت یا شبکه‌اجتماعی‌شان، لینک‌های خارجی مفیدی به سمت شما روانه می‌کند. در این روش، شما با پرداخت هزینه بک لینک‌هایی را به دامنه وب‌سایت‌تان تزریق می‌کنید. در وب امروز، بک لینک به یکی از مهم‌ترین ستون‌های رشد سایت‌ها تبدیل شده است! در اینجا نیز برای خرید بک لینک باید دقت و توجه کافی به خرج داده و انتخاب بک لینک از هر منبعی، لزوما موثر نخواهد بود.

سئو اینستاگرام چیست؟ ۱۳ مرحله تا سئو اینستاگرام

هرچه نباشد مخاطب نباید مجبور شود برای پیدا کردن مطلب مشابه دست به جستجوی دوباره بزند. در ادامه آموزش لینک سازی خارجی ما به چهار مورد از شرایط به کار بردن لینک‌های outbound اشاره می‌کنیم. در صورت افزایش لینک‌های ورودی به سایت شما، کم کم کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه کرده و آمار بازدیدکنندگان افزایش پیدا می‌کند‌. به تدریج گوگل نیز متوجه فعالیت و تلاش شما برای ایجاد محتوای مفید خواهد شد و رتبه سایت را بهبود می‌بخشد. در حالت کلی لینک سازی تاثیر بالایی بر سئو سایت دارد و می‌تواند رتبه سایت را در موتور‌های جستجوگر افزایش یا کاهش دهد. همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، اگر از ‌سایت معتبری لینک خارجی بگیرید، قدرت دامنه و صفحه شما بهبود می‌یابد.

  • ۴- می توانید در سایت های معتبر دیگر کامنت بگذارید به سایت خود لینک دهید.
  • برای مثال سایت ویکی پدیا رتبه سیزدهم سایت های پربازدید جهان را به خود اختصاص داده است و اگر گشتی در صفحات آن بزنید لینک های خروجی زیادی را مشاهده خواهید کرد.
  • از این تکنیک می‌توان به‌عنوان یک راه برای افزایش اعتبار سایت یاد کرد.
  • این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله تلاش می‌کنیم به‌تفصیل به آن‌ها پاسخ دهیم.
  • دسته ای از لینک ها وجود دارند که در ازای قرار گرفتنشان در سایت های معتبر پول دریافت می شود، این لینک ها اسپانسری نام دارند.
  • در لینک‌سازی طبیعی خارجی، تلاش می‌شود تا با داشتن کیفیت محتوای خوب به صورت طبیعی از وب‌سایت‌های مختلف، لینک دریافت شود.

به این ترتیب سایت‌های مرتبط با حوزه کاریتان، به شما لینک می‌دهند. در این مقاله به شما تکنیک‌هایی را می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید سایت خود را همانند بمب منفجر کنید و در سئو سروصدا راه بیندازید. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با فرایند لینک سازی، مقاله لینک سازی چیست؟ راهنمای کامل لینک بیلدینگ ۲۰۲۳ را مطالعه بفرمایید. در واقع فقط کافی است آدرس سایتی که می‌خواهید را وارد کنید و نوع لینک‌هایی که می‌خواهید به شما نشان داده شود را مشخص کنید. نتایج به شکل یک لیست کامل از تمامی لینک‌های inbound و outbound و همچنین انکر تکست‌های مربوط به آن‌ها نشان داده خواهند شد. اگر تصاویر لینک شده‌ای نیز در آن صفحه وجود داشته باشند، انکر تکست آن‌ها نیز به شما ارائه خواهد شد.

تبدیل اشارات بدون لینک به بک لینکممکن است یک تولیدکننده محتوا از نام برند شما یا کلمه‌ای که به‌طور خاص به وب‌سایتتان اشاره دارد، بدون لینک‌دهی به آن در محتوایش استفاده کند. با شناسایی چنین محتواهایی با مسئولان آن‌ها، ارتباط برقرار کرده و ضمن معرفی خود از آن‌ها بخواهید که به شما بک‌لینک بدهند. برای یافتن چنین محتواهایی، ابزارهایی مانند Google Alert’s، BuzzSumo و Brand24 می‌توانند مفید باشند. القای حس ارزش به مخاطبارائه لینک‌های خارجی معتبر و مفید، به‌طوری‌که واقعا به خواننده شما منبعی ارزشمند ارائه کرده و او را از جستجوی مجدد در گوگل بی‌نیاز کنند؛ قطعا تجربه کاربری او را بهبود می‌بخشد.

نکته طلایی برای لینک سازی خارجی به شکل طبیعی

گفته‌های زیادی راجع به اینکه ماکزیمم لینک‌های خارجی که می‌توانیم در هر صفحه استفاده کنیم چقدر است وجود دارد. برخی از منابع گوگل اعلام کرده‌اند که محدودیت لینک برای هر صفحه 100 لینک است. برای همین تلاش کنید که تعداد لینک‌های مورد استفاده‌ی خود را در حدی منطقی (کم‌تر از 100 عدد) نگه دارید. پس اولین کاری که در این زمینه پیشنهاد می‌شود، ایجاد لیستی از سایت‌های معتبر و تلاش برای گرفتن لینک خارجی از طرف آن‌هاست.

لینک‌ها و متن‌های خود را با در نظر گرفتن تجربه کاربر از صفحه موردنظر تغییر دهید. متن قابل کلیک لینک‌ها نیز باید با مقصد شما سازگار باشد، زیرا انکر تکست درست می‌تواند باعث درک گوگل شود و به تاثیر مثبتی به روی سایت بگذارد. لینک‌ها بین سایت‌هایی با موضوعات بسیار متفاوت در نظر گرفته نمی‌شود. هنگامی که این عمل مکرر است، آن‌ها می‌توانند دامنه‌ها را برای تمرین احتمالی کلاه سیاه جریمه کنند. با این وجود توجه داشته باشید که استفاده‌ی بیش از حد از لینک موجب پنالتی شدن سایت شما می‌شود.

اگر صفحه ای لینک داخلی و لینک خارجی نداشته باشد به معنی بن بست میباشد . اگر درون سایت خود به مطالب مشابه خود لینک ندهید ربات ها و خزنده های  گوگل  درون ان صفحاتی که لینک ندارند به بن بست میخورند و نمیتوانند درون صفحات و وبسایت های شما گردش کنند . بن بست ها نه تنها برای گوگل مضر هستند بلکه بر روی سئو و سایت شما اثرات مخرب میگذارد و علاوه بر ان باعث میشود کاربران از سایت شما خارج شوند. با ساخت لینک برای یک وبسایت میتوان ان سایت را برای گوگل مهم در نظر بگیریم همان طور که گفتیم  لینک سازی به دو دسته  داخلی و  خارجی تقسیم بندی میشود  . موتور های جست و جو گر با توجه به لینک هایی که به سایت شما داده میشود میزان اهمیت سایت شما را افزایش میدهند . لینک‌ سازی طبیعی را می‌توان همان لینک سازی‌های با برنامه دانست که قرار است تا برای سایت موثر واقع شده و موجبات رشد آن را فراهم آورند.

شما برای لینک سازی خارجی می‌توانید از بسیاری از بلاگ‌های خارجی استفاده کنید. این بلاگ‌ها هم می‌توانند فارسی و هم می‌توانند به زبان‌های دیگر باشند. همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، ابزارهایی برای پیدا کردن لینک‌های معیوب وجود دارند. برای پیدا کردن لینک‌های معیوب می‌توانید از افزونه‌ی Check My Links استفاده کنید. پس از فعال کردن این افزونه برای صفحه‌ی سایت خود، این ابزار لینک‌های صفحه شما را به رنگ های سبز (لینک سالم) و قرمز (لینک معیوب) نشان می‌دهد. سپس می‌توانید از ابزار Broken Link Builder کمک بگیرید تا لینک‌های خود را اصلاح و پروفایل لینک خود را دوباره محبوب کنید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور در سایت‌های مختلف، رپورتاژ منتشر کنیم. کافی است محتوای خود را بارگذاری کنید و سایت‌هایی که مد نظر دارید را از لیست سایت‌هایی که تریبون با آن‌ها همکاری دارد پیدا کنید. همچنین برنامه نویس سایت می‌ تواند این ویژگی را به راحتی کد نویسی کند. به طوری که بتوانید مطالب مرتبط را بر اساس کلمات کلیدی موجود در محتوا، به کاربر خود پیشنهاد دهید. همچنین در هر بار لینک‌سازی خارجی از یک انکرتکست، بیشتر از یک بار نباید استفاده کنید؛ چراکه در این صورت، احتمال اینکه به‌عنوان اسپم شناخته شوید، بالا خواهد رفت. طبیعی بودن و سهولت خواندن انکرتکست را نیز همواره در نظر داشته باشید.

تصور کنین که در حال نوشتن مقاله‌ای هستین درباره رفتارهایی هستین که یک سگ در روز جشن (هرجشنی) میتونه داشته باشه. لینک سازی به طور کل خیلی گسترده‌تر از چیزی هست که بخوام همه موارد اون رو در این مقاله جا بدم ولی شما میتونین به راهنمای لینک سازی در قسمت پایین مراجعه کنین تا اگه با اون آشنایی ندارین، مواردی رو یاد بگیرین. این لینک های خارجی یا بک لینک ها از نظر حجم، کیفیت و ارتباط با توجه به اینکه چگونه از رتبه بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند، اندازه گیری می شوند. همچنین یک لینک خروجی هم، یک پیوند خارجی می باشد زیرا از دامنه شما در خارج به دامنه دیگری اشاره می کند. بعضی از وبسایت ها به مقدار زیادی در آن ها پیوند سازی خارجی انجام شده است و بعد از مدتی این سایت ها اسپم میشوند.

این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت. وب‌سایت‌هایی که لینک‌های خارجی باکیفیت‌تری دریافت کرده بودند، معتبرتر بودند و به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی داشتند. بعد از آموزش بک لینک سازی خارجی و رعایت سایر استانداردها می توانید لینک سازی خارجی را انجام دهید. نوعی از پیوند است که ارتباط بین یک دامنه با دامنه ای به غیر از خودش را برقرار کند. به عبارتی دیگر اگر یک وب سایت به یک وب سایت دیگر لینک دهد به آن لینک سازی خارجی گفته می شود.

خصوصاً اگر میخواین یک سایت معتبر در صفحات نتایج موتور جستجو گوگل داشته باشین. افراد ۶۷۰۰۰ جستجو در هر ثانیه انجام میدن و تقریباً ۸۰ درصد جستجوگران تبلیغات پولی رو نادیده میگیرن. این مساله به این معنی هست که مردم بیشتر به نتایج واقعی که برای اونها ظاهر میشه توجه میکنن نه تبلیغاتی که صاحبان اونها پول دادن تا بیشتر دیده بشن.

به‌این‌ترتیب، مخاطب قطعا احساس خواهد کرد که تولیدکننده محتوا برای او ارزش قائل شده است. در پی این احساس، احتمال بازگشت او در مقاطع دیگر نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، مخاطبان قطعا در وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی‌شان به شما لینک خواهند داد. همین امر، سبب افزایش نرخ کلیک و مزایای پیرو آن، افزایش قدرت صفحه و سایت شما می‌شود. لینک سازی خارجی، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای ارتقاء رتبه سایت است.

علاوه بر این، ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم بهترین تجربه را برای کاربران به ارمغان آوریم. برای همین بهتر است همیشه در مطالب‌مان از لینک سایت مرجع استفاده کنیم. گاهی متوجه می‌شویم که لینک گرفتن از سایت X ساده است و از آن لینک می‌گیریم. مشکل هنگامی شروع می‌شود که به دلیل سادگی هماهنگی، دوباره و دوباره و دوباره این کار را می‌کنیم! اما آیا لینک‌های دوم و سوم و چهارم، به اندازه‌ی لینک اول تاثیرگذار خواهند بود؟ مشاهدات نشان می‌دهند که اینطور نیست. لینک‌های یک متن را چطور تشخیص می‌دهید؟ معمولا یک یا چند کلمه هستند که با رنگی متفاوت نمایش داده می‌شوند و وقتی روی آن‌ها کلیک می‌کنید، وارد یک صفحه‌ی دیگر می‌شوید.

در بیشتر موارد باید به استفاده از لینک Dofollow پایبند باشین که هم به وب سایت شما و هم به سایر وبسایت ها اجازه میده در گوگل نفوذ خوبی داشته باشن. پست مهمان در واقع انتشار پست یا مقاله در وب سایت شخص دیگری می باشد. کار بسیار ساده ای است و کاربران این کار را انجام می دهند تا بتوانند ترافیک بیشتری از برند را به وب سایت خود هدایت کنند. کار را با جستجو دامنه های قابل اعتمادی که محبوب هستند و بررسی های بسیار بالایی دارند شروع کنید. بدون در نظر گرفتن این موضوع که سایتی که به صورت خارجی به آن لینک می دهید چقدر بزرگ یا محبوب است باید مطمئن شوید که با سایت و محتوای شما مرتبط باشد. کارکوک با هدف ارتقاء دانش سئو در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ، فعالیت‌های خود را آغاز کرده و مسیری را برای افرادی که می‌خواهند در جایگاه بهتری در نتایج و رتبه‌بندی گوگل قرار بگیرند، ترسیم می‌کند.

در این روش، شما با پرداخت هزینه مشخصی، می‌توانید آگهی خود را در سایت‌های مختلفی منتشر کنید. دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند. به این معنی هست که محتوای لینک شما با ارزشه و گوگل اون رو ردیابی میکنه. این نوع لینک بیشتر شبیه یک امتیاز عمل میکنه و هر چی تعداد امتیاز یک صفحه بالاتر باشه، برای گوگل محبوبیت بیشتری داره.

اگر لینکی بدون افزونه و بدون کد نویسی در مقالات و مطالب شما ایجاد شود را لینک سازی دستی گویند .لینک هایی که در مطلب خود میسازید و به دیگر مطالب مرتبط داخل سایت خود لینک بدهید جزء این دسته از لینک ها میباشد . که با این روش به مخاطبان خود میتوانید بفهمانید که در این زمینه اطلاعات بیشتری در سایت وجود دارد و با کلیک بر روی ان لینک و مطلب کاربران به صفحه مربوطه هدایت میشوند . لینک سازی خارجی که در اصطلاح به ان بکلینک گفته میشود لینک هایی هستند که به یک دامنه اشاره میکنند . لینک سازی خارجی به روش لینک سازی گویند که از سایت های دیگه به سایت شما لینک میدهند .

بااینکه هیچ استانداردی برای این موضوع تعیین نشده، اما ناگفته پیداست که لینک‌های مکرر در یک متن، می‌توانند برای خواننده آزاردهنده باشند. تنها درباره موضوعاتی لینک خارجی بسازید که دانستن درباره آن‌ها برای خواننده مفید بوده و به درک متن شما کمک می‌کند. همچنین در صورت استفاده زیاد از آنها، احتمال خروج مخاطب از متن با کلیک بر روی یک لینک و بازنگشتن او افزایش می‌یابد. هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است.

شما با استفاده از این لینک‌ ها به کاربر خود می‌ فهمانید که در این حوزه اطلاعات بیشتری در سایت دارید که می‌توانند به آنها نیز مراجعه کنند. لینک سازی دستی تاثیر بسیار خوبی روی گوگل و بازدید دیگر صفحات توسط کاربران دارد. زیرا در صورتی که مطالب تولید شده واقعا جذاب و کاربردی باشد و کاربران از خواندن مقالات لذت ببرند، یا مطلبی به عنوان مطلب پیشنهاد شده توسط نویسنده ارائه شود، قطعا کاربران مقاله بعدی را خواهد خواند. همین موضوع سبب می‌ شود کاربر ماندگاری بیشتری در سایت داشته و مشاهده صفحات توسط او بیشتر شود. شناسایی بک‌لینک‌های خرابدر این استراتژی، بک‌لینک‌های خراب و غیرفعال صفحات مرتبط با محتوای خود را شناسایی کرده و صاحب ‌سایت را از آن‌ها مطلع می‌کنید.

الگوریتم پنگوئن در گوگل توانایی آن را دارد که لینک سازی مصنوعی را تشخیص داده و سایت مورد نظر را در کلمه لینک سازی شده حذف کند. از همین رو توجه به چگونگی لینک سازی مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود به عنوان یک ریسک بالا شناخته می‌شود. شما حتی می توانید با توزیع محتوا در وب سایت هایی که برای کاربران قابل دیدن است، به لینک سازی خارجی وب سایتتان کمک کنید. در وب سایت هایی مثل یوتوب، پینترست و… می توانید محتوا خود را قرار داده تا کاربران از این راه وارد وب سایت شما شوند. شما با استفاده از ابزار mozbar می توانید بفهمید که وب سایت مورد نظرتان اسپم است یا نه. این ابزار بر روی مرورگر نصب شده و میزان اسپم و دامین و پیج اتوریتی صفحه سایت را نمایش می دهد.

لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. تا اطمینان حاصل کند محتوایی که به کاربر نشان می دهد با جستجو آنها مرتبط است. گوگل اعتبار وب سایت ها را براساس کمیت و کیفیت بک لینک ها می سنجد. پیوند سازی خارجی یکی از فاکتور های مهمی است که متخصصان سئو توجه ویژه ای را به آن دارند اما باید نکاتی را در مورد آن بدانید و با قواعد و اصول آن آشنایی کامل داشته باشید که مورد جریمه گوگل واقع نشوید. در این مقاله سعی شد برای شما عزیزان مطالب مهم پیوند سازی خارجی را مورد بررسی قرار بدهیم تا شما بتوانید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید . تاثیر ریپورتاژ آگهی بسیار زیاد است و باعث افزایش ترافیک داده سایت شما میشود و همچنین تاثیر زیادی در تعیین رتبه و جایگاه شما در نتایج گوگل خواهد داشت .

در واقع هر کلمه کلیدی باید صفحه هدف (landing page) جداگانه ای داشته باشد تا گوگل متوجه شود که سایت به صورت تخصصی در حال فعالیت روی کلمه های مطرح شده است. به روند دریافت “هایپرلینک” از یک وب سایت به وب سایت خودتان، لینک بیلدینگ گفته می شود. هایپر لینک (hyperlink) که معمولاً به آن لینک گفته می شود، راه مناسبی برای جستجوی کاربران در وب سایت ها و صفحات اینترنتی است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای بررسی وب سایت ها استفاده می کنند. استراتژی های متداول ساخت بک لینک شامل بازاریابی محتوا، ساخت ابزارهای مفید، ارتباط با ایمیل، ساخت لینک شکسته و روابط عمومی است.

این در حالی است که لینک سازی مصنوعی در سایت‌هایی با موضوع غیرمرتبط ساخته می‌شود و در نقظه مقابل لینک سازی طبیعی قرار دارد. ساخت بک لینک برای یک سایت که با نام‌های دیگر اکسترنال لینک یا بک لینک نیز شناخته می‌شود، لینکی است که از یک سایت برای سایت دیگر داده می‌شود. این لینک‌ها که برخلاف لینک سازی داخلی، خارج از یک سایت قرار داشته و دو مقصد کاملا متفاوت با آدرس‌های مختلف دارند، به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرند. البته امروزه به شدت محتوا مهم است و اگر مثلا چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت دارید، قطعا مفید نخواهند بود.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما