حتی حالم را نپرسیدند! ببخشید و اجازه می دهم مردم قضاوت کنند


آفتاب نیوز :

محمد عزت پور قهرمان قوی ترین مردان که به همراه رامین فرج نژاد در مسابقات جهانی روسیه در ترکیب تیم اول ایران حضور داشت در جریان این مسابقات به دلیل ناهمواری زمین مصدوم شد و هم اکنون دوران نقاهت را سپری می کند.

او یکی از بهترین ورزشکاران قدرتمند ایران است که از پیگیری های فدراسیون در دوران مصدومیت گلایه دارد. وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: واقعا از مردم و دوستانی که با دلسوزانه پیگیر وضعیت من بودند، تشکر می کنم اما این موضوع فقط برای مردم است و هیچ مسئولی از فدراسیون و قدرتمندترین افراد این موضوع را نپرسیدند. شرایط من . من واقعا متاسفم و مردم باید در مورد آن قضاوت کنند.

عزت پور در تشریح وضعیت خود در دوران مصدومیت گفت: متأسفانه حدود 4 ماه پیش در مسابقات قوی در روسیه عضله چهار سر خود را مصدوم کردم و نزدیک به 100 روز از عمل جراحی می گذرد. وضعیتم بد نیست، اما از آنجایی که مصدومیت نادری داشتم و عضله بزرگی پاره شد، مدت زیادی طول می کشد تا بهبود پیدا کنم. من هنوز جلسات فیزیوتراپی را شروع نکرده ام و امیدوارم به زودی روی پاهایم راه بروم. صرف نظر از شرایط فعلی ام و مشکلاتی که پشت سر گذاشته ام، به بازگشت به تمرینات فکر نمی کنم و می خواهم هر چه زودتر به سلامت برگردم تا حداقل بتوانم راه بروم.

وی با اشاره به جلسه محمود کراچورلو رئیس کمیته قویترین مردان در حین عملیات گفت: بعد از اینکه از اتاق عمل بیرون آمدم برای دقایقی به ملاقاتم آمدند و از من فیلم گرفتند اما دیگه خبری نیست نرسیدم پس از گذشت 50 روز از این ماجرا، کارکنان کمیته با رفتارهای نامناسب به خانه ما آمدند و مانند یک غریبه با من رفتار کردند. این رفتارها نشان دهنده حمایت و محبت نسبت به من نیست، بلکه به نظر من همه آنها برای خودنمایی است.

وی ادامه داد: تا الان حدود 200 میلیون برای درمان هزینه کردم اما با وجود اینکه با پرچم ایران و لباس تیم ملی به مسابقات رفتم فقط 30 میلیون به من دادند. آیا این درست است که یک بازیکن ملی پوش حتی بیمه هم ندارد و هیچکس از او حمایت نمی کند وقتی اینطور مصدوم می شود؟ در دوران نقاهت بود که متوجه شدم چقدر تنها هستم و هیچکس از مسئولان فدراسیون به دنبال حمایت و کمک ما نیست. تا مقامشان را نیاوریم عزیزیم.

عزت پور درباره مسئولان کمیته قوی مردان گفت: مدیری می خواهیم که به جای حمایت از ورزش های دیگر از ورزش و کمیته های خود حمایت کند. ما مسابقات قدرتمندی را در مکان‌های دور با جوایز کم یا بدون جوایز داشته‌ایم، اما رئیس کمیته ما می‌خواهد از بدنسازی حمایت کند. نمی دانم چرا رئیس کمیته ما با هزینه هایی که ورزشکاران برای بدنسازی دارند باید از رشته های دیگر حمایت کند یا از ورزشکاران خودش چیزی نشنود.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما