«دکتر ایگل» دستگیر شد


آفتاب نیوز :

فرهاد زندی در توضیح این خبر با اشاره به اینکه این مجرم سابقه دار با درج آگهی و نمایش های ویژه اقدام به خرید و فروش حیوانات ممنوعه و در خطر انقراض یا حمایت شده می کرد، افزود: ماموران اجرایی پس از اخذ رای دادگاه هنگام ورود به منزل این فرد اقدام می کردند. : اداره محیط زیست به بازرسی از محل و دستگیری مجرم اقدام کرد.

وی با تاکید بر اینکه محل نگهداری حیوانات وحشی توسط این فرد برای مدتی تحت نظارت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست استان تهران بوده است، تصریح کرد: مسئولان از هفت نوع، محل سکونت این مجرم را شناسایی کردند. بررسی شده. از قبیل عقاب، عقاب طلایی، عقاب پرپا، لیل، راکون، گربه وحشی و همچنین چهار نوع تاکسیدرمی بالابان، شاهین و ترما و پنج عدد چشم بند برای حمل پرندگان شکاری کشف و ضبط شد.

فرمانده اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام اینکه این تبهکار دارای نام مستعار «دکتر عاقب» و فعالیت در فضای مجازی است، اظهار داشت: فرد دستگیر شده اقدام به فروش و فروش گونه های کمیاب جانوران و پرندگان وحشی در فضای مجازی کرده است. کشورهای حوزه خلیج فارس قاچاق می کنند.

زندی با تاکید بر اینکه متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شد، گفت: گونه های جانوری کشف شده برای بررسی سلامت و توانایی بازگشت به طبیعت به مراکز حفاظت از طبیعت و کلینیک های مربوطه تحویل داده شد. .

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 7 عملیات مشابه توسط ماموران امنیتی منطقه برای مقابله با مجرمان قاچاق پرندگان انجام و چهار نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: در این عملیات. در مجموع 21 قطعه پرنده شکاری شامل سارگپه، دلیا، مرغ، عقاب، جغد و سایر پرندگان شکاری کشف و ضبط شد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، زندی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده خرید و فروش غیرقانونی از طریق سامانه تلفنی 1540 سازمان حفاظت محیط زیست و یا شماره تماس 77359564 یگان حفاظت محیط زیست اطلاع رسانی کنند. ، نگهداری یا شکار حیوانات وحشی را به محیط زیست منطقه تهران اطلاع دهید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما