خرید بک لینک خرید انواع بک لینک حرفه ای از سایت های معتبر

نظر ما در آکادمی فرین به این است که به هر حال افرادی که بک لینک میخرند حق دارند که گزارش کار تحویل بگیرند هرچند که افرادی از این گزارش ها سو استفاده کنند. او حالا جوانی 24 ساله است که به سمت درک مفاهیم و تشخیص لینک های مصنوعی و… قدم برداشته است و هر کاری را انجام می دهد تا با الگوریتم های به اصطلاح خفن خودش جلوی لینک سازی را بگیرد اما باز هم گوگل جان مونده تا برسی😂.

در این روش محتوای آماده شده شما با چندین کلمه کلیدی مختلف در سایت های مختلف قرار داده شده و لینک های ساخته شده به صفحات مورد نظر شما پیوند داده می شود. هر پیوندی که یک وب سایت در محتوای خود قرار می دهد، رتبه صفحه را به سایت دیگر منتقل می کند. این شانس رتبه بندی سایتی که به آن لینک می دهند برای کلمات کلیدی رقابتی افزایش می دهد و باعث بهبود رتبه بندی سایت خواهد شد. هر چقدر سایتی که از آن بک لینک می‌گیرید اعتبار و رتبه بهتری داشته باشد قطعا سایت شما هم اعتبار بهتری دریافت خواهد نمود. بک لینک باکیفیت علاوه بر افزایش دریافت ترافیک مستقیم از موتورهای جستجو به افزایش ترافیک ارجاعی نیز کمک می‌کند.

ما در شهر محتوا، بررسی کامل بک لینک های سایت شما و سایت های رقبای شما را با هزینه 500 هزار تومان انجام می دهیم. اگر تمایل داشته باشید که خودتان این کار را انجام دهید، باید حداقل حدود 150 دلار به سایت Alexa و حدود 100 دلار به سایت SEMrush پرداخت کنید. سایت های Moz و Ahrefs هم با حدود 100 دلار این خدمات را ارائه می دهند. با رپورتاژ آگهی می توانید اطلاعات خود را به سرعت و به صورت هدفمند در اختیار مخاطبانی قرار دهید که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند. این روش به شما این امکان را می دهد که پیام خود را با کمترین هزینه و در زمان کوتاه منتشر کنید و در نتیجه ترافیک و فروش خود را افزایش دهید. بک لینک کامنتی میتواند به شدت تاثیرگذار باشد در صورتیکه صاحب سایت اجازه انتشار بک لینک را در سایت خود به شما بدهد.

شاید بسیاری از سایت ها را ببیند که در صدر نتایج گوگل قرار داشته اما بک لینک های خارجی و اسپم دارند. ما با اتکا بر تجربه خود می گوییم که این سایت ها در نتایج گوگل ماندنی نخواهند بود! ممکن است برای مدت خاصی اوج بگیرند اما دیر یا زود دوباره سقوط خواهند نمود. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. وقتی مجازات دستی شامل حال شما شود، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما فرستاده می‌شود. در این روش شما با نوشتن مقالاتی جذاب و رایگان به وبسایت های دیگر پیشنهاد می دهید تا با لینکدهی به وبسایت شما، به صورت رایگان یک محتوای تمام عیار و حرفه ای داشته باشند و به نوعی یک معامله برد برد را خواهید داشت.

چگونه از بک لینک های edu استفاده کنیم؟

چه سایت هایی به رقبای شما لینک داده اند؟ ما گزارش کاملی از تمام بک لینک های رقبا برای شما تهیه می کنیم. برای سفارش آنلاین سئوی پیشرفته کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پیشرفته ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. این ابزار به شما امکان استفاده رایگان به صورت محدود می‌دهد؛ اما می‌توانید با خرید اشتراک ماهیانه به قیمت 99 تا 499 دلار از امکانات کامل آن بهره‌مند شوید. این ابزار به شما امکان استفاده رایگان به صورت محدود را می‌دهد؛ اما می‌توانید با خرید اشتراک ماهیانه به قیمت 99 تا 399 دلار از امکانات کامل آن بهره‌مند شوید. این ابزار رایگان است؛ اما برای دسترسی به داده‌های بیشتر باید اکانت حرفه‌ای آن را با قیمت 99 تا 599 دلار در ماه خریداری کنید. بک لینک به لینک هایی که از سایت های دیگر به سمت سایت ما می آید بک لینک می گویند.

همواره به یاد داشته باشید که با ارزش ترین انواع بک لینک از وب سایت های با کیفیت حاصل می شود. مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است. معمولا لینک های ایجاد شده در بخش لینک های سرچ کنسول گوگل ظاهر می شوند. ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند.

این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک لینک بسنده نکنند. اول از همه اینکه یک تیم متخصص را مأمور کرده تا دنیای مجازی را زیر و رو کرده و سایت‌هایی که اقدام به فروش بک لینک می‌کنند را شناسایی کند. سایت‌هایی که لینکشان در این وب‌سایت‌های شناخته شده به فروش بک لینک دیده می‌شود طبعاً توسط گوگل جریمه می‌شوند.

ابزارهای رایگان، معمولاً محدودیت های خیلی زیادی دارند و اطلاعات اندکی در اختیار ما قرار می دهند. اما ابزارهای غیر رایگان، گزارش های بسیار ارزشمندی ارائه می دهند که برنامه ریزی برای لینک سازی سایت ما را کاملاً تحت تأثیر قرار می دهد. به اشتراک گذاری مطالب خود در شبکه های اجتماعی با لینک به وب سایت خودتان می تواند به جذب ترافیک و افزایش اعتبار وب سایت کمک کند. همچنین ما از شبکه های اجتماعی به عنوان سیگنال ورودی به وبسایت ها یاد می کنیم که بر روی عملکرد سئو وبسایت شما تاثیر مستقیم دارد. اگر شما این کار را به دست کارشناسان و متخصصان رایا مارکتینگ بسپارید، می‌ توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه مورد نظر خود را به دست بیاورید.

همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. لینک بیلدینگ یا لینک سازی (Link Building) یکی از مهمترین فعالیت های سئو است که نباید بدون برنامه و دانش تخصصی انجام شود. چون همانقدر که می تواند اثر مثبت داشته باشد، ممکن است خطرناک باشد و باعث جریمه سایت شما شود. پیش از هر اقدامی در راستای لینک سازی، باید لینک پروفایل (Link Profile) سایت خود و سایت های رقبا را آنالیز کنید.

در سرویس بک لینک مکمل ما برای سایت شما 29 بک لینک دائمی از سایتهای بسیار با کیفیت و معروف دنیا با Domain Authority بالا می گیریم. شما می‌توانید با خیال راحت امر رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک‌های معتبر برای سایتتان را به ما بسپارید. وب 24 با سال‌ها تجربه موفق در سئوی سایت با دقت اعتبار سایت‌های لینک دهنده را بررسی کرده و رپورتاژی دقیق و به ظاهر بی‌طرف در آن سایت‌ها برای شما منتشر خواهد کرد.

همان‌طور که در بالا بیان شد، به کارگیری تخصص و تجربه در خرید بک لینک طبیعی و لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین ارکان این کار است. پس از خرید بک لینک شما باید به فکر نوشتن و تدوین متن رپورتاژ، لایه سازی جهت طبیعی جلوه دادن لینک ها، تایید شدن متن توسط میزبان و انتخاب انکرتکست مناسب جهت لینک دادن باشید. تیم سئو روز در کنار مشاوره برای انتخاب بهترین گزینه ها برای خرید بک لینک، در تمام مراحل بالا همراه شما خواهد بود تا هیچ کدام از مشکلات رایج در این فرآیند، گریبان شما را نگیرد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم همیشه استفاده از  بک لینک باعث افزایش رتبه سایت نمی‌شود و گاهی نتیجه عکس دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به بهترین سایت خرید بک لینک، بک لینک  باکیفیت و قوی خریداری کنید تا از تأثیر مثبت آن  بر سئو سایت مطمئن باشید. ما با قیمت مناسب و روش اصولی این کار را برای شما انجام می دهیم تا علاوه بر صرف جویی در زمان، دیگر نگران جریمه های سنگین از طرف گوگل و متور های جستجو نباشید.

از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیت‌های سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است. در واقع کلمه کلیدی اصلی، همان کلمه‌ای است که برای کسب رتبه در نتایج جستجوی گوگل برای ما دارای اولویت است. دیگر دوره خرید بک لینک انبوه مستقیم به پایان رسیده است و خرید این نوع بک لینک ها برای صفحات سایت شما حتی می تواند باعث افت رتبه گردد. اما با این حال بک لینک های انبوه هنوز هم برای تقویت بک لینک های لایه های بعدی لینک سازی و یا برای تسریع در ایندکس شدن آن ارائه می شوند که به عنوان یک سرویس مکمل لینک سازی نیز می توان از آن استفاده نمود. این نظر مخاطبان در مورد یکی از ارزان ترین و بی ارزش ترین انواع بک لینک در سطح وب فارسی است.

پیش از هر اقدامی در زمینه لینک سازی، لازم است وضعیت بک لینک های سایت خود و سایت های رقبا را بررسی کرده و با دقت تجزیه و تحلیل کنید. نوع ارتباط محتواهای لینک دهنده را با محتوای سایت خود آنالیز کنید و در نهایت برای تقویت لینک پروفایل خود، برنامه ریزی کنید. با به دست آوردن اطلاعات کامل و جامع در رابطه با خرید بک لینک شما می‌ توانید با روش‌ های جلوگیری از بک لینک آشنایی پیدا کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

سرویس لینک سازی طلایی

بنابراین، برای خرید بک لینک از کمک کارشناسان و متخصصان سئوروز بهره ببرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. میتوانیم به شما راهکارهای مناسب و راهنمایی‌هایی برای خرید بک لینک با کیفیت و مؤثر ارائه بدیم. زمانی که خرید بک لینک معتبر باشد، رتبه سایت افزایش یافته و حتی به صفحه نخست در گوگل می‌رسد. این موضوع باعث می‌شود تا آگاهی از برند بالا رفته و کسب و کار در بستر مناسبی قرار گیرد. خرید بک لینک از جاب تیم به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصولات یا خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از کاربران ارائه دهید. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

بازه قیمت این بک لینک ها از 130 هزار تومان شروع شده و تا حدود 400 هزار تومان هم ادامه دارد. بک لینک های این سایت در قالب پکیج های مختلف ارائه میشود و اغلب شان با تعداد پایین و مناسب و به شکل دائمی ساخته میشوند. در لایه دوم لینک هایی نظیر بک لینک پروفایل، فروم، ویکی و … ایجاد می‌شود که تمامی آن‌ها به لینک های لایه اول اشاره می‌کنند.

برای ساخت بک لینک سازی با تکنیک های کلاه سفید ابتدا وب سایت هایی را که به آنها دسترسی دارید انتخاب کنید، این وب سایت ها بهتر است متناسب با موضوع سایت شما باشد سپس برای صفحاتی که معمولا لینک جذب نمی کنند محتوا  ایجاد کنید. در ساخت بک لینک انکر تکست مناسب انتخاب کنید و آنها را به صفحات مورد نظرتان پیوند دهید تا نتایج بهتری برای شما داشته باشد. همانطور که قبلا گفتیم شما می‌توانید از طریق خرید بک لینک قوی و باکیفیت از مزایای استفاده از آن بهرمند شوید. البته جهت خرید بک لینک نمی‌توان به تمام سایت های ارائه دهنده بک لینک اعتماد کرد. از این رو در ادامه شما را با بهترین سایت خرید بک لینک باکیفیت آشنا می‌کنیم.

لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. بسیاری از افراد در فضای مجازی پیشنهاد بک لینک مجانی به شما می‌دهند.

لینک های NoFollow همانطور که از نامشان پیداست از طرف موتور های جستجو دنبال نمی شوند و عملا اعتباری را از دامنه سایت مورد نظر ما، به صفحه لینک داده شده، اضافه نمیکنند. این نوع بک لینک ها می توانند برای جذب ترافیک و مخاطب مفید باشند، اما تاثیر مستقیم کمتری بر سئو دارند. این تجزیه‌وتحلیل رقابتی به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های جدید لینک سازی را پیدا کنید و ببینید چه سایتی به رقبایتان لینک می‌دهد. این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند تا بهترین فرصت‌های لینک سازی را شناسایی کنید. با خرید این پکیج، 100 بک لینک معتبر و مرتبط برای سایت خود تهیه کنید و نظر گوگل را به خودتان جلب کنید.

خرید بک لینک یکی از روش های مهم در بهینه سازی جستجوی ارگانیک وب سایت است که باعث افزایش ترافیک و اعتبار وب سایت شما، ایجاد ارتباط با وب سایت های دیگر و جذب لینک های ورودی می شود. در نظر داشته باشید که خرید بک لینک بدون شک به نفع سایت شما می‌ باشد. اگر این کار به صورت درست و از یک مجموعه معتبر انجام شود می‌ تواند نتایج بسیار عالی برای شما در پی داشته باشد. پس بهتر است با توجه به محتوای سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب و عالی انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. سپس می‌ توانید به راحتی جزو صفحات برتر گوگل شده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید. اگر سایت خود را به تازگی شروع کرده‌اید، یکی از گام‌های تدوین استراتژی سئو، تحلیل رقبای شماست.

سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است. وقتی وب سایت های دیگر از بک لینک باکیفیت استفاده می کنند، سیگنال های مثبتی به خزنده های موتور جستجو می فرستد و به آنها می گوید وب سایت متصل به آنها ارزشمند و مفید است. حال اگر می خواهید وب سایت شما در صفحات برتر نتایج موتور جستجو قابل مشاهده باشد، باید خرید بک لینک با کیفیت را جزء برنامه ریزی خود قرار دهید. استفاده از بک لینک باکیفیت سرعت جستجو و رسیدن خزنده های موتورهای جستجو به سمت سایت شما را افزایش می‌دهد. از این رو جهت افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات وب‌سایت مراجعه‌ به بهترین سایت خرید بک لینک باکیفیت توصیه می‌شود. ما در تیم کنسئو به صورت حرفه‌ای و تخصصی انواع خدمات بک لینک سازی را انجام می‌دهیم.

زمانی که کاربران محصولات و خدمات شما را جستجو می‌کنند‌ گوگل مرتبط ترین نتایج را برای کاربران نمایش می‌دهد. با توجه به اینکه بک‌لینک خوب باعث افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل می‌شود از این رو موجب افزایش اعتبار برند و کسب و کارتان نزد کاربران می‌گردد. بک لینک برای سئو بسیار ارزشمند است، زیرا نشان دهنده “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر می باشد. در واقع، بک لینک به وب سایت شما سیگنالی برای موتورهای جستجو است که دیگران به محتوای شما اعتماد می کنند.

اگر از تکنیک های کلاه سفید برای به‌دست آوردن لینک‌های باکیفیت پولی در سایت‌های معتبر و با ایجاد محتوای باکیفیت باشید، شانس بیشتری دارید که لینک‌های خریداری‌شده برای سایت شما کارآمد باشد. مکان پیوند به سایت شما در صفحه وب سایت در تأثیر کلی بک لینک نقش دارد. پیوندهای موجود در محتوای یک صفحه دارای وزن بیشتری نسبت به پیوندهای موجود در پاورقی یا نوار کناری یک وب سایت دارند. علاوه بر این، پیوندهایی که در محتوا بالاتر هستند، به ویژه در بالای صفحه، تأثیر بیشتری نسبت به پیوندهایی دارند که پایین صفحه هستند.

تمامی سرویس های خرید بک لینک ارائه شده توسط فناوری اطلاعات زیفا به صورت تخصصی و کارشناسی شده ارائه می شوند و سال هاست که تست شده و نتیحه دهی آن ها اثبات گشته است. سرویس بک لینک های ارائه شده توسط زیفا از سایت های بین المللی، دامنه های معتبر، دامنه های EDU  و دامنه های GOV ارسال و لینک سازی می شوند. مهمترین نکته در مورد PBN ها این است که هدف آنها ایجاد بک لینک های طبیعی و ارزشمند با سایر وب سایت ها است.

این تکنیک روش ها و فوت و فن مختلفی داشته و هر یک از همکاران در حوزه سئو از یکی از این متدها استفاده می نمایند. در تکنیک اسپین، محتواهایی که نسبتا مرتبط با موضوع سایت شما هستند به طور تصادفی و پراکنده از منابع مختلف و در قالب یک محتوای مستقل گردآوری و به نوعی بازنویسی ماشینی می شوند و یک محتوای جدید و یونیک سئو محور شکل می دهند. ایجاد محتوای اسپین شده و یونیک، یکی از تکنیک های قدرتمندیست که تیم سئوسل از این تکنیک ها نیز در پروسه های لینک سازی استفاده می نمایند. لطفاً دقت داشته باشید که تحلیل دقیق تر تمامی مستندات به نوع سایت، موضوع فعالیت سایت، میزان محتوای سایت و بسیاری از موارد دیگر وابسته است که سعی گردیده، بهترین و واضح ترین تحلیل خدمت شما ارائه گردد. در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است.

بررسی بک لینک های سایت چه زمانی انجام می‌ شود؟

بایستی خاطرنشان کنیم که موتور جستجوی گوگل، قادر به تشخیص هر نوع الگوریتم و الگویی می باشد. در نتیجه بایستی تا حد ممکن از روش های عجیب و غریب پیشنهاد شده اجتناب ورزید. اگر قصد یادگیری اصولی لینک سازی خارجی در سال 2023 به بعد را دارید این کارگاه برای شما مناسب است اما اگر چیز خاصی از سئو نمی دانید حتما در دوره آموزش سئو شرکت کنید. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . با استفاده از ابزارهای حرفه ای سئو، میشه اطلاعات جامع و دقیقی از بک لینک های رقبا استخراج کرد.

از این رو استفاده از بک لینک باکیفیت‌ می‌تواند به بهبود رتبه شما بسیار کمک کند. با خرید بک لینک از جاب تیم می‌توانید ترافیک ورودی را به میزان قابل توجهی بالا ببرید و به همین دلیل مسیر جذب مشتری را برای خود هموارتر سازید. در نهایت جاب تیم به دلیل اینکه در این حوزه سال‌ها فعالیت دارد با روند کار به طور کامل آشنا بوده به همین سبب سایت‌های معتبر را شناسایی کرده و بک لینک‌هایی باکیفیت در اختیارتان قرار خواهد داد.

البته، نمی‌توانید فقط در آنجا منتظر بمانید، به این امید که کسی برتری محتوای شما را کشف کند و یک بک لینک به سایت شما در وبلاگ خود اضافه کند. حال که واقعا به تاثیر منفی خرید بک لینک پی بردید شاید قید خرید بک لینک را بزنید و اصلا به خرید بک لینک فکر نکنید چرا که میتواند باعث نابودی سایت شود. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند و همچنین از چند هویز مختلف هستند. با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. همونطور که گفتیم لینک سازی یک روش مهم و تاثیر گذار و در عین حال بسیار خطرناک است.

در هر حال، نزدیک به چند هزار وب سایت و وبلاگ در بکوریتی اقدام به فروش بک لینک کرده اند که شما هم میتوانید به سراغ آنها رفته و به تعداد دلخواه لینک بخرید. قیمت این بک لینک ها از 8 هزار تومان ماهانه تا چند میلیون تومان به طور 12 ماهه تعیین شده. بسیاری از سئوکاران همیشه با تاکید و تعصب خاصی می گویند که تعداد زیاد برای خرید بکلینک جواب می دهد و موارد مختلفی از تاثیر آن را نیز یاد می کنند. با این حال معلوم نیست که در این پروژه ها آیا واقعا بک لینک موثر بوده است و یا عامل دیگری سبب بالا آمدن سایت در گوگل شده است. به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید. گفتنی است که در برخی موارد نیز تغییرات محسوس (برای کسانی که پکیج کامل «سون بک لینک» را متشکل از 21 سایت خریداری نموده اند) در رتبه بین 35 تا 45 روز طول کشیده است.

در واقع، شما از داشتن لینک هایی از دامنه های مختلف برای طبیعی تر کردن پروفایل بک لینک خود سود می برید. ( پروفایل بک لینک همان قسمتی است که شما می توانید یک گزارش کلی از نحوه عملکرد خود در لینکسازی خارجی یا خرید بک لینک خود مشاهده و ارزیابی درستی از فعالیت خود داشته باشید). این نوع بک لینک ها شامل لینک هایی هستند که مستقیماً از متن یا عبارت موجود در محتوای صفحه به وب سایت شما اشاره می کنند. این نوع بک لینک ها اغلب کلمات کلیدی و محتوای مرتبط را در سایت شما تقویت می کنند.

همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. البته شاید تعداد بک لینک ها کمی زیاد به نظر برسد اما خب باز هم نتیجه نهایی تا قبل از خرید مشخص نمیشود. هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد. متاسفانه اخیرا برخی افراد بدون توجه به الگوریتم های گوگل، شروع به برنامه نویسی تحت وب کرده و پلن های بک لینک شما را به صورت اتوماتیک محاسبه می کنند.

در مجله شهر محتوا هم سعی می کنیم هم خودمان به روز باشیم و هم جدیدترین آموزش ها را در اختیار شما قرار دهیم. ما در طول فعالیت خود با خیلی از سئو کارها و وب سایتها فعالیت داشتیم که با توجه به نوع وب سایتهای موجود در پکیج، تاثیر خیلی مثبتی بر  روی نتایج گوگل داشتند و ما تصمیم گرفتیم برخی از آنها را در اینجا درج کنیم. کافیه فقط با ابزارهایی مثل ahrefs بررسی نمایید تا متوجه شوید که خبری از رپورتاژهای چند میلیونی و یا اجرای کمپین های رپورتاژهای خبری چند ده میلیونی نیست. از نظر گوگل، خرید بک لینک یک تکنیک سئو کلاه سیاه برای سئو به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای تقلب یا گمراه کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به‌گونه‌ای که وب‌سایت شما بالاتر از آنچه شایسته آن است رتبه بندی شود. همان طور که می‌دانید بهینه سازی سایت‌ها برای گوگل به دو دسته سئو داخلی و خارجی تقسیم می‌شود و بک لینک سازی در دسته سئو خارجی یا off-page SEO قرار می‌گیرد. پس تا اینجا فهمیدیم که در واقع بک لینک سازی یک تکنیک سئو است؛ اما روش‌های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید بک لینک است.

اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید. راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم. در واقع تا جایی که من متوجه شدم، بکوریتی یک سیستم فروش بک لینک است. نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند. این در حالی است که بک لینک های موقت، سالهاست به عنوان یکی از راه های راحت تشخیص تقلب توسط گوگل محسوب شده و میتواند به شدت به سئو سایت شما ضربه بزند. این حرف به معنی این نیست که هرکسی لینک موقت ساخت حتما باید افت رتبه داشته باشد.

در صورت هرگونه ابهام نیز می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است. ممکن است انواع دیگری از لینک ها نیز وجود داشته باشند که به دلیل عدم اهمیتشان، اشاره ای نمی شوند. فرض کنید که دو نفر داریم به نام های آقای «الف» و آقای «ب» که هر دو می خواهد فروش اینترنتی عطر را انجام دهند.

با ایجاد این نوع محتوا، فرصت هایی را برای سایت های دیگر ایجاد می کنید تا به محتوای شما لینک دهند. به عنوان مثال، با استفاده از SEMrush ، می توانید با سرعت بیشتری بک لینک های وب سایت خود را بررسی نمایید. سفارش بک لینک ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بک لینک ها وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بک لینک های خود را ارزیابی کنید. شما می توانید لینک های وب سایت خود با ابزار هایی نظیر سرچ کنسول، SEMRush ، Ahrefs و …

همچنین در پایان پروژه لیست تمامی لینک های ساخته‌شده برای مشتری ارسال می‌گردد. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند. پاسخ این سوال، در حقیقت یک مسئله کاملا اقتصادی است که باید با دید سرمایه گذاری به آن پاسخ داد. دوره ای با محتوای متفاوت و استادی بی نظیری و با ایده های ناب و تازه. یکی از بهترین فواید دوره لینک سازی پیشرفته آقای نصیری این است که ترس از لینک سازی را کنار می‌گذاریم و با شجاعت بیشتری شروع به لینک سازی اصولی و با استراتژی می کنیم.

  • وقتی لینکی به سایت شما داده می شود می تواند با استفاده از کد HTML به صورت “فالو” یا “نو فالو” داده شود.
  • نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند.
  • شما در صورت آشنایی با انواع بک لینک ها می‌ توانید نسبت به سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.
  • برای آموزش بک لینک سازی و مشاوره های لازم در این زمینه کافیست با ما در ارتباط باشید.
  • درواقع بک لینک هایی که معرف لینک شما هستند آنقدر باکیفیت و قوی می‌باشند که به بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو کمک می‌کنند.

میانگین رتبه نیز حداقل به میزان ۱۰ واحد رشد را تجربه کرده است که این رشد حاصل خرید بک لینک با کیفیت است. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است! چراکه در نهایت اگر متوجه شوم این محتوا هیچ بازدهی نداشته و کیفیتش پایین است، آن را با محتوای خوب جایگزین میکنم. همچنین در دوره سئو خارجی ، به دانشجویان دوره لیستی از 100 سایت ایرانی و خارجی برای لینک بیلدینگ ارائه میدهیم.

همچنین، خرید بک لینک می‌تواند به رشد ترافیک طبیعی وبسایت شما کمک کند. استفاده از بک لینک‌ های نامناسب و کیفیت پایین می‌تواند به جای بهبود رتبه وبسایت، باعث کاهش آن شود. همچنین، بک لینک‌ های جعلی و ناقص ممکن است توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند و موجب مجازات شما در نتایج جستجو شوند.

چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست. در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. این دامنه ها دارای قدرت دامنه (Domain Authority) بسیار زیادی نیز بوده و دارای پیج رنکهای بسیار بالایی هستند. مواردی که در بالا عنوان کردیم برخی از ویژگی هایی است که به شما این اطمینان را میدهد با خیالی آسوده اقدام به خرید بک لینک نمایید. پس از خرید بک لینک ما راهنمایی های لازم را برای شما ارائه خواهیم داد و در انتشار بک لینک ها با رعایت کامل مورادی که منجر به جریمه گوگل نشود انجام خواهد شد.

اگر به دنبال یک شرکت خوب و باتجربه در زمینه لینک‌سازی حرفه‌ای و همچنین بسیاری دیگر از تاکتیک‌های ساخت بک لینک کلاه سفید هستید، با شرکت پیشگامان دامنه فناوری تماس بگیرید و از مشاوره های ما استفاده کنید. پست‌های مهمان می تواند رایگان یا پولی باشند، مثلا در سایت ویرگول شما می توانید پست رایگان بگذارید و در صورت نیاز اقدام به گذاشتن پست تجاری پولی کنید. تعداد کلی پیوندها باعث بهبود رتبه بندی در جستجوی شما می شود، اما به طور خاص، تعداد پیوندها از آدرس IP جداگانه کلاس C می تواند بر رتبه Google شما تأثیر بگذارد. پیوندهای مربوط به IP-class-C دامنه وسیع تری از سایت های پیوند دهنده به شما را نشان می دهند که باعث می شود سایت شما از اعتبار و اطمینان بیشتری برخوردار شود. هرچه سایت شما از نظر Google قابل اعتمادتر باشد، رتبه شما نیز بهتر خواهد بود. از آنجا که بک لینک فالو، سیگنال های بهتری را به موتورهای جستجو می فرستند می توانند سبب کسب رتبه بهتری به وبسایت شما شوند.

این ارتباطات به هدایت ترافیک به سایت شما و بهبود اعتبار سایت شما کمک می‌کند. یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است. این برای زمانی که شما یک سایت به زبان انگلیسی و غیرفارسی گذاشته‌اید. سئو روز سال‌هاست که حتی برای مشتریان غیرایرانی در سایت های خارجی لینک سازی و خرید بک لینک خارجی انجام می‌دهد. بهترین بک لینک‌ها که از طریق ما دریافت می‌کنید، به شما امکان می‌دهند تا به سرعت رتبه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود ببخشید. این بک لینک‌ها نشان دهنده ارزش و اعتبار وبسایت شما در نظر گوگل هستند.

بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.

ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. این سرویس یکی از ویژه ترین و پر فروشترین خدمات رایاطرح در بخش سئو می باشد. در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت. در این سرویس بعنوان هدیه 50 بک لینک حرفه ای و دائمی از سایتهایی با پیج رنک بسیار بالا نیز دریافت خواهید کرد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما