مجلس به طور جدی درگیر یکسان سازی حقوق بازنشستگان است

علی اصغرخانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره یکسان سازی حقوق در برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس مصر خواهان برابری است، البته مشکلاتی وجود دارد که دولت باید رفع کند، اما نیازی به این کار نیست. در کشور اتفاق بیفتد و باید انجام شود

این عضو شورای اسلامی با بیان اینکه همسان سازی یکی از وظایفی است که برای همه حقوق بگیران مهم است، تصریح کرد: بنابراین نمی توان پذیرفت که یک وزارتخانه 50 یا 60 میلیون حقوق بگیرد و وزارتخانه دیگری 6 یا 7 میلیون حقوق بگیرد. اختلاف طبقاتی و این بی عدالتی برای ما قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: جذب به ما می گوید که فرمول قانونی باید برای همه مشخص باشد، بنابراین نمایندگان به این موضوع علاقه دارند و جدی هستند، امیدواریم دولت همکاری کند و دست به کار شود تا هفتم امسال کاری را اجرا کنیم. مهم، یک طرح.»

هانی درباره تعیین وضعیت صندوق های بازنشستگی در برنامه هفتم گفت: صندوق های بازنشستگی مکان های شلوغ و شلوغی هستند، به رفت و آمد افراد متولی این صندوق ها نگاه کنید، سریع می آیند و می روند. برخی از افراد گاهی یک سال و برخی دیگر کمتر از چند ماه مسئولیت دارند و برکنار می شوند که این سم برای نظام حاکمیتی کشور است.

وی با اشاره به اینکه صندوق های بازنشستگی یک مکان حاشیه ای هستند، گفت: باید نظارت و دقت بیشتری در خصوص حقوق بازنشستگان داشته باشیم. باید کار را مشخص کرد، مسئول نمی تواند آنجا بایستد، دو مورد وجود دارد، یا در انتخاب او دقت نکردیم، یا فردی را قرار دادیم که نتواند کارش را انجام دهد، یعنی در هر دو مورد، داریم. به اندازه کافی مراقب نیست

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما