بررسی و قیمت پرینتر لیبل زن فروش ویژه مقداد آی تی

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام تهیه دستگاه لیبل زن پشت چسب دار با آن برخورد خواهید داشت، تنوع بسیار بالای این محصولات است. در مورد این مسئله باید بگوییم که قیمت دستگاه لیبل زن بسته به نوع کارکرد دستگاه، بسیار متفاوت بوده و این مسئله می‌تواند تاثیر بسزایی روی قیمت نهایی داشته باشد. مثلا لیبل زن دستی به خاطر اندازه کوچکتر و تکنولوژی پایین‌تر، به‌مراتب قیمتی پایین‌تر از یک پرینتر حرارتی صنعتی دارد. مورد اثرگذار دیگر بر روی قیمت دستگاه لیبل زن، تکنولوژی چاپ و همچنین ویژگی‌های فنی دستگاه است.

تمامی ماشین آلات صنعتی موجود در کاروپک دارای ضمانت نامه معتبر، گواهی اصالت کالا و خدمات پس از فروش طولانی مدت می باشند. در پاسخ به این پرسش باید گفت، دستگاه‌های اتوماتیکی که از کیفیت خوبی برخوردار اند، می‌توانند تنظیمات خود را متناسب با نوع کالا تغییر دهند. نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه شود این است که اگر شما قصد دارید یک بسته‌ی انبوه را برچسب بزنید، باید از دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک استفاده کنید.

وقتی این نوع از دستگاه به کامپیوتر متصل می ‌شود باعث می ‌شود که لیبل های اصولی‌ ترین با روشی آسان تر و همچنین راحت تر از گذشته طراحی شوند. نوع چاپ پرینتر‌های بارکد به دو صورت حرارت مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شوند.

از طرفی کار با این دستگاه به دلیل وزن کمی که دارد، بسیار راحت است.

در این صورت شما می توانید برای قیمت کالا های خود از دستگاه لیبل‌ زن دستی استفاده نمایید. و به راحتی کالای خود را قیمت گذاری کنید و یا اطلاعات درج شده در آن را به روز رسانی نمایید. دقت داشته باشید لیبل زن نیمه اتوماتیک را می‌توان مجهز به فیبر نوری دانست. در کنار کیفیت چاپ دستگاهتان به سرعت پرینت آن نیز توجه لازم را داشته باشید.

انواع لیبل زن صنعتی از نوار نقاله برخوردار می باشند تا محصولات مورد نظر را به بخش لیبل زنی هدایت کند.

این پرینترها در چاپ کردن بارکدها، حروف و تصاویر، کاملا قابل اعتماد هستند و می توانند لیبل‌ها و رسیدهای با کیفیت و با دوامی چاپ کنند. پرینترهای لیبل زن رومیزی برای کاربردهای متوسط اداری طراحی شده‌اند. به علاوه، سرعت این پرینترها بسیار بالا است و می‌توانند چاپ بسیار با کیفیتی انجام دهند.

پرینتر لیبل زن زبرا مدل ZT411 300dpi

به عبارت دیگر می ‌توان گفت که دستگاه نمایندگی Zebra در واقع نوعی پرینتر است که از آن برای چاپ لیبل استفاده می ‌شود.

  • شما می توانید با استفاده از label machine به راحتی و در کم ترین زمان ممکن محصولات خود را لیبل و یا اتیکت گذاری کنید.
  • پورت‌ های موجود در این دستگاه باعث می ‌شود که در هر جایی که باشید بتوانید از دستگاه لیبل زن استفاده نمایید.
  • لیبل پرینتر یک دستگاه موثر و کاربردی در مراکز خدمات درمانی ، آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها و همچنین فروشگاه ها ، تولیدی ها ، شرکت ها ، کارخانه ها و صنایع می باشد.
  • در پاسخ به این پرسش باید گفت، دستگاه‌های اتوماتیکی که از کیفیت خوبی برخوردار اند، می‌توانند تنظیمات خود را متناسب با نوع کالا تغییر دهند.
  • این نوع پرینترهای برچسب ، مستقیم گرما را از پرینت هد به لیبل منتقل می کنند.اساساً کلیه‌ی لیبل پرینترهای حرارتی مستقیم و غیرمستقیم در مقایسه با سایر پرینترها سر و صدای کمتری دارند و از این حیث بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

می توان گفت  این لیبل در مقایسه با لیبل کاغذی ماندگاری چاپ به مراتب بالاتری دارد.

بدین ترتیب هزینه ی چاپ دستگاه لیبل پرینتر حرارتی نسبت به سایر پرینترها کمتر است. این نوع پرینترهای برچسب ، مستقیم گرما را از پرینت هد به لیبل منتقل می کنند.اساساً کلیه‌ی لیبل پرینترهای حرارتی مستقیم و غیرمستقیم در مقایسه با سایر پرینترها سر و صدای کمتری دارند و از این حیث بسیار مورد توجه قرار می گیرند. استفاده از این نوع پرینترها سبب می شود در بسیاری از مکان هایی که مشکل کمبود جا دارند این مشکل رفع شود زیرا لیبل پرینترهای حرارتی کوچک هستند و میزان مساحتی که اشغال می کنند بسیار کم است.

این لیبل زن همانطور که از نامش پیدا است برای مصارف صنعتی و سنگین به کار می‌‌رود و چاپ تیراژ لیبل آن بالا است.

پرینتر لیبل زن اسکار مدل POS58LD

در واقع عملکرد اصلی لیبل پرینتر انتقال حرارتی، در اثر فشار و گرما به ریبون و انتقال جوهر ریبون به لیبل می باشد. انواع مختلفی از دستگاه لیبل زن وجود دارد و همچنین کاربرد‌ های آن در استفاده از دستگاه متنوع می باشد. شامل بانک‌ ها ، فروشگاه‌ های مختلف ، رستوران‌ ها ، داروخانه‌ ها و موسساتی که به صورت تجاری و یا حتی به صورت اداری نیز هستند استفاده می شوند.

از آن جایی که این دستگاه برای چاپ نیاز به انتقال حرارت دارد ممکن است رسیدها و لیبل های چاپ شده تحت تاثیر عوامل جوی بعد از مدتی پاک شوند از این رو از این لیبل ها برای رسید های خودپرداز، صندوق های فروشگاهی و…

چاپگرهای حرارتی در پیاده سازی رنگ ها و طیف های رنگی مختلف محدودیت بیشتری دارند.

و امیدوار هستیم که جواب همه ی سوال های خود را درباره ی این مدل از دستگاه های صنعتی گرفته باشید.

بر روی این لیبل ها که در انواع مختلفی چون لیبل کاغذی، لیبل حرارتی و… موجود می باشند، مشخصات کالا و همچنین بارکد قرار می گیرد که این امر کار شناسایی و ردگیری کالا را سهولت می بخشد.کاربرد استفاده از لیبل پرینتر یا لیبل زن بسیار متنوع است.

  • برای چاپ در پرینتر های معمولی از ماده ی خاصی به نام کارتریج استفاده می شود.
  • از دیگر فاکتورهای اساسی و مهم در خرید پرینتر لیبل زن توجه به نحوه اتصال دستگاه به سیستم شما می باشد که می تواند هم به روش های سیمی و هم به روش های فاقد سیم به کامپیوتر شخصی شما متصل شود.
  • سرعت صدور فیش یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتری و بالا بردن راندمان کاری رستوران می باشد که این پرینترها با سرعت بسیار بالای خود به شما در رسیدن به این مهم کمک می کنند.
  • لیبل پرینتر ها در پورت های خاصی به بازار عرضه شده اند که هنگام خرید باید به نوع پورت مصرفی دقت شود.

ناگفته نماند توجه به سازگاری لیبل زن ها با سیستم تان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

اما به‌طورکلی، می‌توان گفت که استفاده از دستگاه لیبل زن در برخی از شرایط ضروری است. آرین افزار رسام یکی از تامین کنندگان پیشرو در ایران است که در زمینه طراحی و اجرای انواع سیستم های فروش و اداری تخصص دارد. محصولات آرین افزار همیشه می تواند نیازهای بازار را که به سرعت در حال تغییر است را برآورده کند زیرا ما تیم تحقیق و توسعه با تجربه و خلاقانه ای داریم. ما به مشتریان خود محصولاتی همراه با فناوری پیشرفته، کیفیت برتر، قیمت رقابتی و خدمات بدون نگرانی ارائه می دهیم.

لیبل زن

این پرینترها غالبا برچسب هایی با ابعاد مختلف و با سرعت بالا چاپ می کنند. از پرینتر لیبل های برند تالی داسکام برای تولید مچ بند نوزادان و بیماران در بیمارستان، مغازه ها، فروشگاه ها، هایپرها و… این نوع از پرینتر لیبل ها از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا هستند و عموما به عنوان یک پرینتر لیبل نیمه صنعتی وارد بازار می شوند زیرا هم از لحاظ ظاهری، ویژگی های پرینتر های رومیزی را دارند و هم از لحاظ عملکرد، ویژگی های پرینترهای صنعتی.

لیبل زن

لیبل پرینتر ها در پورت های خاصی به بازار عرضه شده اند که هنگام خرید باید به نوع پورت مصرفی دقت شود. این نرم افزار می‌تواند با استفاده از درایورهای پرینتر موجود در سیستم عامل یا درایورهای جاسازی شده در نرم افزار از طریق زیر سیستم پرینت سیستم عامل به چاپگر دسترسی داشته باشد. چرا که سرعت در ثبت اطلاعات دستگاه به روند سرعت کار هر واحد تجاری، تولیدی، صنعتی و فروشگاهی کمک شایانی می ‌کند. جنس لیبل بر روی کیفیت چاپ تاثیر چندانی ندارد اما انتخاب لیبل مناسب با توجه به شریط محیطی باعث طولانی شدن ماندگاری چاپ می شود.

این پرینتر ها لیبل زن می توانند تعداد زیادی لیبل را در طول روز با سرعت بالا و بدون وقفه چاپ کنند و معمولا در کارخانه های تولیدی بزرگ استفاده می شود.

شرکت فنی مهندسی ITC با بیش از 20 سال سابقه در  زمینه ماشین های اداری و اتوماسیون فروشگاهی و پروژه های بارکدینگ خدمات خود را در اسرع وقت و با نازلترین قیمت ارائه می دهد.

برند TSC لیبل پرینترهای با کیفیت و با دوامی ارائه می دهد که از نظر کارایی با برند زبرا رقابت می کند، اما قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.

لیبل زن

هد موجود در دستگاه های پرینتر لیبل وظیفه ی چاپ را به عهده دارند هرچقدر قابلیت نقاط چاپ ریزتر باشد کیفیت چاپ بر روی لیبل ها بیشتر می شود. عمر هد پرینتر لیبل تاثیر زیادی در تفاوت پرینتر صنعتی و رومیزی دارد زمانی که قسمتی از متن یا بارکد بر روی لیبل چاپ نمی شود نشان دهنده ی پایان عمر لیبل پرینتر است تا حدی که دیگر هد هیچ چاپی بر روی لیبل انجام نمی دهد.

به طور کلی برای چاپ بارکد، متد انتقال حرارتی برای پرینترهای لیبل زن ایده آل است زیرا با استفاده از این متد می توان تصاویر دقیق و با کیفیت بالا تولید چاپ کرد. هر دو فناوری می توانند سمبولوژی بارکد یک بعدی و دو بعدی، گرافیک و متن با وضوح و سرعت چاپ یکسان تولید کنند. Label machine دستی وسیله ای است که با استفاده از آن می توان بر روی محصولات و تمامی اجناس در کمترین زمان ممکن قیمت و اتیکت گذاری کرد. وظیفه ی دستگاه لیبل زن دستی این است که بر روی محصولات و اجناس دیگر برچسب گذاری کند.

با توجه به عدم ارتباط مستقیم پرینت هد با لیبل ، عمر پرینت هد دستگاه و کیفیت چاپ آن ، بسیار بیشتر از لیبل پرینترهای حرارتی مستقیم است.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.