دیزل ژنراتور چیست؟ شناخت دنیای برق دیزلی آکادمی ماهر

به طور معمول دیزل ژنراتور ها را بر اساس معیارهای متفاوتی دسته بندی می نمایند.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

مشخص کردن این میزان سوخت باعث می شود بتوانیم انتخاب صحیحی در هنگام خرید دستگاه دیزل ژنراتور داشته باشیم و آن را متناسب با کاربرد مورد نظرمان انجام دهیم. خدمات نگهداری و تامین قطعات حتی پس از اتمام دوره گارانتی نیز برای خریداران محصولات “آبیاران پویان آذر” برقرار است. تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور، فرآیندی مستمر است که در افزایش عمر مفید و کارکرد درست دستگاه ژنراتور نقش بسزایی ایفا می‌کند.

قیمت دیزل کامینز با ژنراتور استمفورد

یک نیروگاه جزیره‌ای در نظر گرفته شده برای منبع توان اصلی، یک اجتماع مجزا (“توان اصلی”) غالباً دارای حداقل سه ژنراتور دیزل خواهد بود، که از هر دوی آن‌ها انتظار می‌رود که بتوانند بار مورد نیاز را حمل کنند. ژنراتورها می‌توانند از طریق پردازش هم‌زمان به صورت الکتریکی بهم متصل شوند.

دیزل ژنراتور

همچنین، هزینه نگهداری و تعمیرات دیزل ژنراتورها نیز ممکن است بالاتر از برخی سایر انواع ژنراتورها باشد. بنابراین، در انتخاب دیزل ژنراتور باید نیازها و شرایط خاص خود را مورد بررسی قرار داد.

تابلو برق

محرک  اصلی و عنصر حیاتی در استارت معمولی  ژنراتور به وضوح باتری است.

دیزل ژنراتور

برای اطلاع از وضعیت فعلی و جلوگیری از کاهش سطح باتری، آزمایش و بازرسی منظم انجام شود و همچنین باتری ها باید به طور کامل شارژ باشند و به خوبی از ۴۰٪ تا مشخصات دیزل ژنراتور ۱۰۰٪ نگهداری شوند. برای افزایش عملکرد می توان به طور منظم تست و تمیز کردن باتری ها را انجام داد همنیطور وزن مخصوص و سطح الکترولیت را نیز بررسی کرد.

فروش دیزل ژنراتور در شرکت “آبیاران” با ضمانت نامه عملکرد صحیح برای دستگاه خریداری شده همراه خواهد بود. در اختیار داشتن امکان واردات مستقیم انواع برند دیزل ژنراتور به ما این امکان را می دهد که محصولاتی با کیفیت و دارای گارانتی از کشور مبدا به شما عرضه کنیم.

دیزل ژنراتورها عموماً دارای قدرت بالایی در شروع و راه‌اندازی هستند. این به معنای توانایی تأمین برق سریع در زمان بحران و شروع سریع آنها است.

شرکت کاترپیلار موتور دیزل و ژنراتور موجود در دیزل ژنراتور را خودش طراحی می‌کند. همین باعث شده که موتور دیزل و ژنراتور در دیزل ژنراتور کاترپیلار از هماهنگی خوبی برخوردار باشند.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما